Friday I´m in love

Hemma efter en väldigt lång stantur. Från klockan 3 till klockan 6 sprang jag runt och letade julklappar till alla och tro det eller ej, men jag är alldeles strax klar. Skönt! Har dock lite till att fixa men det tänker jag göra imorgon då jag ska följa Edde på stan och hjälpa han med klappar. Nu värker benen och jag har precis ätit middag. Snart sticker jag iväg till Malin för att hjälpa henne att passa hennes lillasyster. Blir säkert jätteroligt! Får se om jag får lite sovsällskap inatt. Funderar även på om jag ska gå på hockey imorgon, men kan inte riktigt bestämma mig.. Får fundera på det. Nej nu ska jag snabbt göra mig lite klar och skynda mig iväg till mallan. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0