Fredag

Äntligen Fredag! Jag har träningsvärk i rumpan och armarna som aldrig vill gå om. Igår var jag och Johanna i alla fall på core vilket var skoj. Sedan kom jag på sent igår kväll att jag glömt dikten som skulle redovisas idag på skolan, så jag skrev ner en ny, sedan sköts redovisningen upp och nu har jag den inte förän nästa vecka. Det var nog lika bra. Slutade i alla fall vid 11 idag och sedan dess har jag sprungit runt på stan med Wing Wing en stund. Hittade ingenting utan det blev bara att kolla runt lite. Ska troligtvis in på stan imorgon också. Ikväll blir det nog mys med lite brudar hemma hos Emma. Det kommer bli jätte roligt! Sedan kanske Edde sover över här, får se. I brist på andra bilder bjuder jag på denna, puss ♥



Tycker synd om dig... men det kommer att bli bra ska du se! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0