12 December

I igår gick jag på stan med Edde och gjorde klart mina sista julklappar så nu är jag som klar. Sedan lyckades han övertala mig att följa med på hockey så det blev dallas mat innan. Därefter for vi hem till mig och fixaxde lite med klappar och gjorde lite av en fas. Inte illa att börja på faser klockan 12.00 på en lördag. Kan ju passa på att tala om för er att jag mer eller mindre blev tvingad. Idag har jag varit hos Elin och pluggat en stund och sedan har jag övningskört. Resten av dagen har jag bara slappat och gjort ingenting alls. Kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta att sitta vid datorn eller för om jag ska gå till tvn. I-landsproblem kanske?? Imorgon är det ju lucia i alla fall. Gud vad snabbt tiden går.. Tyckte nyss det var sommar och varmt?! Funderar på att följa med Edde och hans familj och kolla på lucia. Lät ändå mysigt!

Förresten så kan jag ju slänga in ett grattis till karin som fyller hela 17 år idag. Åh nej...
Hon är ju inte BARA 16 år längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0