- GLÄDJE-

Har lagt märke till att jag inte har så väldigt bra uppdatering, men veckan går så fort. Man hinner ju inte med allt. Igår hade jag i alla fall körlektion efter skolan och sedan var jag med älsklingen. Han hjälpte mig att göra en körkortsfas till och sedan myste vi framför tvn och så. Blev även så att jag sov över där sedan. Vaknade runt 9 och började vid 10. Fick skjuts till skolan också! Lyx! Dagen slutade sedan med ett glädjetårar tillsammans med Karinsötis! Dagen kunde verkligen inte ha slutat på ett bättre sätt! Så nu har jag varit på gott humör hela dagen så rubriken sammanfattar nog allt på ett väldigt bra sätt. Imorgon är det fredag! SKÖNT!

Nu blir det att sova. God natt!


Slänger in en bild från Luleå. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0