Sweet dreams

Nu har jag nog läst de flesta bloggarna och gjort ingenting alls ikväll. Det känns bra. Eller jo, jag har varit och tankat moppen. Duktigt av tycker jag faktiskt! Känner mig hur trött som helst. Kan vara för badet tidigare idag och att vi slutade 4 men aja. Det bästa botemedlet mot trötthet är nog att sova så kanske bäst att ge sängen bamsekram och säga God natt nu... Ah så gör jag nog. Nighty! ♥



Bjuder på den här bilden som emil tog. Fick lov att klippa bort Malin för hon ville inte vara med på bilden den skitungen... hon var ju till och med jättefin :( Aja Hörs!

Kommentarer
Postat av: Eddiboooi

snygging ;) <3

2010-04-19 @ 23:10:40
Postat av: Fridde

du är en snygging älsk ;)<3

2010-04-22 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0