Söndagkväll

Det blev mest att vara hemma idag och det var faktiskt riktigt skönt. For ut en stund under dagen och så. Ikväll så har jag packat litegrann. Åker till farmor och farfar imorgon som bor i Arvidsjaur. Ska bli skoj! Kusinerna följer också med och det lät som om vi ska åka slalom imorgon så vi får väl se hur det blir med det. Kommer förmodligen inte att hinna uppdatera något mer innan vi åker och inte när vi är där heller. Finns på telefonen så att det är bara att slå ett pling eller bomba mig med sms så blir jag glad. Saknar min älsklingspajk också som jag inte har träffat på jättelänge.. Nej men nu ska jag återgå till tvtittandet och sedan blir det en lugn och tidig kväll för min del. Ska upp rätt tidigt imorgon så. Ska försöka ta med mig kameran och så får vi se om det blir några bilder knäppta.

Har sett att många bloggar har lagt ut den där, men måste erkänna att den är riktigt bra. Lägger ut den på min blogg med... Hope you like it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0