Peace of me

Hallå i stugan! I morse var jag jätte stressad precis som varje morgon nuför tiden.. Blir som så att man vill sova lite för länge. Aja, blev  ingen cykling som jag hade tänkt i alla fall utan körde på latvariant och tog moppen. Funkar det med! Ska försöka pumpa däcken till cykeln så att jag kan börja cykla litegrann. Idag har jag snabbt kollat igenom matten, men det blev inte så mycket av det i alla fall. Sedan for jag på stan en stund. Blev ett par skor rikare i alla fall. Vet inte än om jag vill ha kvar dem eller om jag vill ha några andra.. Hmm.. Får fundera vidare på det. Nu ska jag i alla fall ta mig en dusch och se om jag kan göra något litet åt mitt hår hehe. Blir nog bra. Yes, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0