Nu säger jag gonatt









Snart blir det sängen för mig som gäller. Ska hämta upp Saga på morgonen. Vi måste vara på skolan lite tidigare för att vi ska möta upp nå åttor som ska komma och se en förmiddag hur det är att gå natur. Blir nog bra! Bara vi inte skrämmer de allt för mycket;) Nej men vi är så snälla så det går nog bra. Ikväll har jag suttit och nördat facebookspel och snackat taktik med Hampe på msn. Tror inte vi blev nå bättre på det men. Sen så har jag väl varit lite social med annat folk där, läst bloggar och annat nödvänigt. Nej nu blir det sängen känner jag. Saknar min sötis som borde krama om mig nu när jag är så kramsjuk.. Eh, Sov gott! ♥


Bjuder på någon gammal bild som låg och skräpade i någon mapp. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0