Jippie


Blev att gå på stan med min söta kusin A. Vi gick runt och kollade på kläder och sånt. Hittade ingenting på stan, eller var som inte egentligen ute efter att hitta något heller. Ska försöka spara lite pengar till USA eftersom att det är ändå närmare än vad det känns.. New Yorks shopping lär ju inte bli helt fel. Ska försöka kolla ut vad jag vill se och sånt i USA sen också. Men eftersom vi kommer att vara borta ca 3 veckor kan ni ju gissa hur mycket jag kommer att sakna alla:( Sen så blev det även en fika på stan med mamma och faster. Det blev som en mysig liten standag. Nu har det blivit fint väder också. Kanon! Kanske ska ta mig ut en stund. Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0