I´m not who I was

For till mormor och morfar och åt och därefter bestämde jag mig för en prommis och gick till Edvard och sa hej, satt och såg lite på Anna Anka programmet och sedan gick jag tillbaka. Det var trevligt med en prommenad! Alltid härligt att komma ut. Ska försöka fina upp lite på mitt rum för det är räääätt stökigt för tillfället, men det ska det bli ändring på ikväll ;). Precis som jag säger varje kväll numera ska jag gå och lägga mig tidigt. Har väl inte hänt hittills men det ska jag också satsa på att klara ikväll. Måste ju få vara duktig åtminstonne en kväll! Imorgon blir det nog skola och sen hade jag tänkt att hänga hos Eddieboy. Jag tror att det blir perfekt. Nu måste jag sätta fart. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0