Godnatt!

Direkt jag kom hem från Arvidsjaur åkte jag till älsklingen där jag spenderade natten. Först for vi och köpte lite gott och hyrde film på hemma kväll och sedan for vi hem till honom igen. Jätte mysigt precis som vanligt var det. Säg gång den killen inte är mysig?! På morgonen gick vi upp och åt frukost och sedan spelade vi lite tvspel. Skoj!! Därefter skjutsade gullet mig till mormor och morfar. Sedan for jag hem för at spendera kvällen med Malinerpraliner. Vi gick till maxi och sedan bar det av till mig där vi såg på tv och snackade om allt mellan himmel och jord. Imorgon ska vi kanske till Leos lekland. Aja får se hur det blir med de barnsligheterna.. Vi är ju trots allt små(?!). I alla fall så blir det nog lite stan. Nu ska jag checka lite bloggar, ta bort sminket och vara lite social på msn innan det bär av mot den efterlängtade sängen. God natt med er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0