Gillar askmolnen

Fick sluta skolan tidigare idag p.g.a. att vår lärare är fast på malaysia då man inte kan flyga. Undrar hur länge askan från vuklanen håller i sig och hur länge det dröjer tills planen går igen. Men jag klagar inte på att få sluta tidigt. Inte alls! Solen lyser i alla fall. Direkt jag kom hem försökte jag skotta lite så att jag snart kan ta ut moppen. Snön väger ju ton och det var hur mycket som helst så jag får nog skotta det sista sen ikväll så att jag får fram moppen. Den underlättar ju ens liv nååågot! Malinerpraliner kanske kommer och hjälper mig lite om jag har tur. Ska snart ta mig något att äta nu, för jag börjar känna mig lite små hungrig. Såg att vi hade paj i kylen och det är ju smaskens. Får nog bli det till middag. Nej nu får det bli mat! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi gillar inte askmolnen:O

2010-04-17 @ 20:08:54
URL: http://fannymarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0