Fredag morgon

Igår direkt efter skolan så gick jag till kaplan och mötte upp min gulligabuse haha som ja... hade.. låst.. eh skit samma tar inte upp det här. Vi for i alla fall hem till honom, såg på tv, lagada mat och sånt. Mys! Sen for jag väl hem och somnade direkt jag la mig i sängen. Inte så oväntat för jag var så grymt trött hela dagen. Idag är det i alla full fall Fredag. Solen lyser utanför fönstert och jag hoppas verkligen att det är varmt ute. Skulle vilja sätta mig i solen och bara njuta men tveksamt att det kommer att gå. Slutar nog 4 idag.. Idag blir det nog att träffa Malin också. Får väl se vad vi kan tänkas hitta på, men något skoj brukar det alltid bli. Åh nej! Har engelska prov idag också. Hoppas att det går bra! Önska mig lycka till! :] Nej men nu blir det att göra mig klar och sedan fara till skolan. Hade planerat att hinna i tid. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0