Fly away

Ikväll blir det nog att gå ut och gå med Malin och sedan kanske vi hittar på något annat busigt också, vem vet ;). Imorgon har jag sovmorgon, bad på idrotten och går jag skola till 4. I övrigt är det väl bara en massa vanliga lektioner. Blir nog att ta moppen till skolan för jag orkar nog inte gå till Edda om jag ska vara ärlig :$ Får nog bli en liten moppeflicka ett tag framöver.. Precis som jag och Malin sa i Fredags då vi skulle ta fram moppen  "Gud vad vi är duktiga som skottar för att få fram moppen" men sedan kom vi på anledningen till varför vi gör det och då ändrades våran uppfattning hehe...  För egentligen skottade vi ju fram den för att vi var för lata och inte orkar gå så ja... (A). Ehh man ser väl på saken lite som man vill ;)! Sitter i alla fall och lyssnar på Arctic Monkeys nu och socialar med lite personer på msn. Det är rätt härligt. Jag är så grymt trött så jag orkar inte göra speciellt mycket mer.



Pussar ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0