Black and gold

Efter skolan satte jag mig en stund och försökte mig lite på engelskaglosorna som kommer på provet på fredag. Det gick väl lite halvbra. Mobilen fick ta upp en liiiten del av tiden men... I alla fall så åt jag middag hos mommo och moffa och sedan for jag hem och dirket efter det bar det av på en lång prommis med Maliner praliner. Vi var riktigt duktiga som gick ut faktiskt tycker jag. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och det var riktigt härligt att träffa flikan! Nu känner man sig sådär lagomt trött och alldeles vimsig i huvudet. Kanske bäst att sova snart? Är fortfarande förkyld... Kan inte bara förkylningen upphöra så att jag kan börja träna?! Börjar snart springa på väggarna. Vill ut och springa i det härliga vädret..!! Nej nu ska jag försöka hjälpa min älskling med nå skoltjafs och lyssna på bra musik, sedan blir det nog sängen för min del. Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0