A jump into the future

Blir i alla fall att vara med Johanna och Malin ikväll. Det tror jag blir kanon precis som vanligt. Malin var lite peppad på att grilla. Vi vet bara inte om vi vågar för tänk om vi får i oss massor med farliga partiklar från vuklanen:O Haha nej, men seriöst, jag vet inte det blir. Malin kommer hit så fort hon ha ätit och så ska vi försöka få fram min efterlängtade moppe. Om någon känner att det skulle vilja hänga på vårat coola gäng ikväll och hitta på något så är det bara att höra av sig. Annars så ska jag försöka stressa Maliner praliner lite och så ska vi väl försöka bestämma oss för vad vi ska hitta på riktigt. Men som sagt hör av er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0