Shine on

Gormorgon! Sovit gott allihopa? Det har i alla fall jag gjort. Det är lite småtråkigt väder ute men det funkar det med. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll. Eh det löser sig. Ska ringa lite vänner och höra. Många ska på fest ikväll och sånt och några ska på Boda Borg. Kanske en kombination av båda? Aja får se. Jag tror att det blir toppen hur det än blir. Nu börjar lovet närma sitt slut också. Det känns mindre kul men inte mycket att göra åt. Jag har i alla fall haft ett roligt lov, så jag har inte mycket att klaga på. Ska fortsätta att läsa lite i boken idag också. Ska försöka åtminstonne. Nej, nu ska jag gå och göra mig klar och laga lite lunch. Köttfärsås m. makaroner?? Perfekt. Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0