God natt!

Hallå där, Större delen av dagen spenderades med familjen och så har jag varit ute och övningskört också. Det var skoj och gick jättebra! Sedan följde jag med mi familia och åt på dallas. Det blev en tacotallrik som vanligt och tro mig, det var lika gott som vanligt också. Sedan for jag och träffade Edvard och så gick vi på bio och såg filmen bröllopsfotografen, en helt okej film. Var rätt bra! Har just snackat med Emil på msn och det ser ut som om vi ska fota lite någon dag, blir nog toppen. Han är ju så sjukt bra på att fota. Kolla in hans blogg HÄR! Ska upp tidigt och det lutar åt stan med malin så jag kanske ska gå och sova nu så jag orkar upp. Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0