Tokio hotel


Jag vet, en massa hatar tokio hotel och tycker att de är jätte dåliga och en massa sånt. Känns som om det är bara jag som tycker att vissa av deras låtar faktiskt är rikigt bra. Sitter i alla fall nu och lyssnar på några av deras nyare låtar. Helt okej men om jag ska vara ärlig så är deras gamla låtar ännu bättre. Jag är inte världens Tokio Hotel fan, men jag tycker att de kan vara lite småbra ibland! Vad tycker ni om Tokio Hotel? Visste ni föresten att förr när jag och några andra vänner hade skelleftemotell bloggen så fick vi namnet just från Tokio hotel;)??

Kommentarer
Postat av: Becca

Alltså Tokio Hotels gamla låtar - OSLAGBARA <3

2009-11-08 @ 19:58:34
URL: http://rebeccaro.blogg.se/
Postat av: Emil

Visst skojar du med mig :O dom är så inihelvetes dåliga :O skärpning tamefan ;)

2009-11-10 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0