The sweetest little thing

Hallå =) Igår blev det först hockey med eddi och sedan film. Matchen slutade i alla fall 2-2. Roligt var det. Minns inte vad filmen heter men aja. I morse blev jag fotad av Emil. Jätteduktigt är han! Har inte fått några bilder än men det kommer väl upp bilder när jag får dem eller något. Det blev lite kallt eftersom vi fotade ute men skoj var det vill jag lova. Vakande jätte jätte tidigt idag för att vara en söndag på en söndag =S. Runt klockan 6 var jag uppe. Sick but true. Måste vara första gången som det händer haha. Som vanlig skjuter jag upp allt men snart ska jag ta mig an Datakunskapen som jag kollat 0 på och har prov på imorgon. Undra hur det kommer att gå?! Får hålla alla tummarna och hoppas på att turen är med mig imorgon! :) Vad kan jag annars säga? Verkar som lite härligt folk kommer hit ikväll och så ska vi förmodligen bada. Gud vad jag badar. Typ mitt nya fritidsintresse haha nej men det är så härligt ;). Just nu spelas Aretha Franklins låt "I say a little" i högtalarna. Sjukt härlig låt! ÄLSKAR DEN! Just ja, datakunskapen var det ja. Vi hörs väl senare ikväll eller imorgon! Puss på er! ♥

Bjussar på lite bilder från Trästocksfestivalen i somras :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0