Our battles

På håltimmen gick jag och Ewe till kaplan och innan dess "pluggade" vi  och sedan så har vi bara haft en massa vanliga lektioner. Efter skolan mötte jag upp Edvard och så gick jag med han hem. Typ jobbigt att gå så långt men det var ändå härlig och roligt att träffa pajken så slutsats, det var värt det. Ehm sen har jag kollat på kemin. Råkade somna till men vaknade upp och tog en kopp kaffe och sedan fortsatte jag igen. Blev inte så mycket effektivt plugg om jag säger så men jag hoppas på det bästa. Ska snart börja dra mig mot sängen, trött som jag är men måste ju försöka att vara lite pigg imorgon :). Nej men hörrni vi hörs sen! PUSS ♥

Psst... Jag saknar dig så sjukt mycket!!!! :(:(
Vi MÅSTE hitta på något någon dag vännen! ♥



Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig så jävla mycke vännen min<3

snart så ska vi hitta på nått!!!

2009-11-27 @ 14:41:13
URL: http://malinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0