Godmorgon

Godmorgon, allt väl? Med mig är det toppen. Något trött men det funkar. Håller på att göra mig klar och ska på ett tag fara iväg till skolan. Ska försöka att hinna i tid så att jag slipper springa till bussen som det brukar bli. Första lektionen har vi i alla fall datakunskap med genomgång inför datakunskapsprovet nästa vecka. Vi har alltså 5 prov de närmaste veckorna. Mys jag längtar verkligen... Just nu spelas en massa musik med Mickey Avalon, Mazzy star och Dirt Nasty. Underbart! Ja, men då vet nu. Ha en fin dag så hörs vi senare!

Medge att det såg grymt gott ut.... blir så himla sugen nu :(:(


Kommentarer
Postat av: E.

den VAR grymt god!! ;D;D;D

2009-11-06 @ 23:43:29
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0