Forever and ever

En lördag avklarad utan att ha gjort någonting alls. Eller det känns i alla fall så. Jag satte mig och läsa lite i olika tidningar med en kopp med kaffe. Javisst, tro det eller ej men jag har visst blivit lite utav en kaffegalning. Ibland så får jag bara kaffesuget hihi. Har i alla fall suttit och bestämt med Emil när han ska fota, litegrann om ett tema och sånt. Tror att det blir kanon! Han är ju så himla duktig! :) Istället för att fota imorgon har vi kommit överens om att det blir bättre nästa Söndag eftersom att det ger oss mer tid att tänka över temat, kläder, sminkning osv. Kommer att måsta lägga mig tidigt på lördagen eftersom att annars kommer jag att vara död. Ska ju fota tidigt ;). Nu ska jag sätta mig ner och kolla på lite inspiration haha :). Ikväll blir det att hänga med lite härliga brudar från klassen. Kan inte bli annat än kanon med andra ord! Vi ska träffas på Maxi runt 8 och sedan går vi hem till Saga. Hoppas att vi får med oss något gott dit då hehe. Vi har inte spikat vad vi ska göra men med åtta fantasifulla flickor så borde ju kunna komma på något skoj. Har också kommit fram till att jag borde börja om att träna så jag ska nog köpa ett träningskort på friskvårds tror jag. Nu ska jag fortsätta att kolla på lite bilder men jag hinner förmodligen med att hinna skriva ett till inlägg innan jag dara iväg till brudarna men om jag inte hinner så får ni ha en fin lördagskväll! Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0