En famn för mig

Tiden går så himla fort. Fattar inte vars den tar vägen?! Jag som nyss tyckte att skolan hade börjat och att att det var sommar. Det var som bara att en vind svepte förbi och så poff är det mindre än en månad kvar fram till jul. Hur sjukt är inte det?! På söndag är det skyltsöndag och det är ingen snö på backen... Får hoppas på lite snö till helgen då. Blir väl snart att baka lite lussebullar och sånt också nu innan jul. Sedan så lär vi få en massa prov också men det vill jag helst inte tänka på. Nej någon kväll ska jag dricka lite glögg och äta pepparkakor vad gott hihi :] Aja får väl längta till jul och jullov då!!!!! :) Funderar på att sätta mig och se på tv eller att sitta kvar vid datorn.. svårt val.. Orkar i alla fall inte gå och lägga mig och sova även om det skulle behövas eftersom jag är så grymt trött. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0