A day in the sun

Hallå där, igårkväll hänge jag, Malin, Johanna, Emma och Issa hemma hos Evelina. Vi åt pizza och snackade och sånt. Under kvällen kom jag och Malin på att vi skulle fara och träffa några så då drog vi mot stan och mot Kaplan. Det blev riktigt roligt i alla fall. Idag har jag läst boken. Inte det roligaste men den ska vara utläst imorgon så jag hade inget val. Ska även läsa slutet nu ikväll men jag har en sovmorgon till tio imorgon så att jag ska nog överleva. Ikväll såg jag i alla fall Gossipgirl, älska det programmet :] och så gick jag ut och gick med Malin. Har som alltid trevligt med den bruden.

Nu: Läsa ut "En plats i solen" och göra mig klar.


Kan bjuda på någon hemsk bild jag hade...


Vi hörs senare! Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0